Dünyada Amorf Kalsiyum Fosfat (ACP) Formüle Sahip Tek Vernik

Tanımı: %5 Sodyum Florlu diş cilası olup diş minelerine ve diş etlerine uygulandığında güçlü bir duyarlılığı (hassasiyeti) giderici etki yaratır. Enamel Pro nemli dişlerde kullanılabilir ve ağızda bir cila tabakası bırakır, böylece uygulamanın doğru yapılıp yapılmadığı gözle kontrol edilebilir.

Kullanım Endikasyonları: Diş etlerindeki aşırı duyarlılığın (hassasiyetin) tedavisi ve ameliyat sonrası duyarlılığın azaltılmasında kullanılan ve flor içeren bir karışımdır. Bu diş cilası duyarlı köklerin yüzeylerine ve açıktaki diş etlerinin kapatılması amacıyla geçici restoratif işlerin ve simanların altlarına konabilir. Diş çürüklerini kapatmakta da kullanılabilir.

Dozaj: Diş etlerindeki aşırı duyarlılığın tedavisinde genel olarak birkaç gün arayla iki uygulama yapılırsa çok etkili bir tedavi elde edilmektedir. Enamel Pro Diş Cilasındaki flor, talimatlara uygun olarak yapıldığında akut veya kronik hiçbir yan etkiye neden olmayacak bir dozajdadır.

Kullanım Talimatları: 1. Diş yüzeyini yıkayıp kurulayın. Diş cilası uygulanmadan önce bir "tedavi öncesi" profilaksis temizleme veya cilalama gerekmez, ancak tedavi uygulanan alanın plak birikiminden arınmış olması gerekir.

2. Aplikatör fırçasıyla cilayı karıştırın. Depolama sırasında cilayı oluşturan maddeler ayrışıp topaklaşma olabileceğinden iyice karıştırın.

3. Fırçayı eşit aralıklarla sürerek tedavi edilen dişlerin üzerine Enamel Pro Diş Cilası uygulayın.

4. Fırçayı dikkatle kullanarak, cilanın yüzeyi kuruyana kadar dişin üzerindeki fazla cilayı alın.

5. Enamel Pro Diş Cilası tükürükle temas ettiğinde sertleşir ve hasta ürünün uygulanmasından hemen sonra gidebilir.

Not: Enamel Pro Diş Cilası, birkaç saat boyunca koruyucu bir film kaplamasıyla nemli dişleri de kaplar; ancak diş cilasını aşırı miktarda tükürük üzerine uygulamamakta fayda vardır. Hastaya Enamel Pro Diş Cilası uygulamasından sonraki iki saat içinde sadece yumuşak gıdalar yemesi için talimat verilmesi tavsiye edilir. Dişle ne kadar uzun süreyle temas ederse koruma da o ölçüde fazla olacaktır. Hasta, uygulamadan sonra tedavi gören dişi dört ile altı saat arasında fırçalamamalıdır. Alkollü içkiler veya alkol içeren ağız çalkalama sıvılarının cilanın çözülmesini hızlandırması nedeniyle bunların uygulamadan sonra en az dört saat kullanılmaması gerekir.